Kontakt Boka pass Inspiration

Kom å Jåga

 

 

Kom å Jåga, 50 minuter

 

Min version av rörlighet/stretch/mjukning av kroppen. Vi börjar passet med uppvärmning för att få igång ledvätskan å ett flöde musklerna. Vi går sedan igenom kroppens muskler å rörlighet genom mjuka rörelser i lugn fart till go musik. Vi utför övningarna både sittandes å liggandes.
Jag kan även lägga in en del styrka i detta pass. Vi jobbar igång våra fötter & tår, ögonen, händer mm. Kom å Jåga passar dig som vill bli smidigare tex. kunna plocka upp saker från golvet, resa dig upp på ett lättare sätt än idag eller som ett bra komplement till ditt jobb eller annars tuffa högintensiva träning. Balans i helhetshälsan behövs för att hela din kropp ska prestera & utvecklas så bra som möjligt!

 

Schema för gruppass, klicka här

Hört från medlem

"Jag har provat olika yogaklasser genom åren med frustration över att inte hänga med, ha ont i kroppen och inte känna skillnad i rörligheten men den här Jågan mår hela min kropp av. Det är inte en massa ställningar åt alla håll utan här utför vi övningarna kontrollerat, vi håller samma position en längre stund, det gör "ontgott" och jag märker resultat efter jag varit med regelbundet på Jågan även i min vardag. Den kompletterar även den andra tuffa träningen jag gör i dom övriga gruppassen och trvärtom. Jågapasset ligger som sista passet i veckan och det är en härlig avslutning på veckans gruppträning."

//Medlem sedan juni 2016, kvinna 50