Kontakt Boka pass Inspiration

Kom å Cirkla

 

 

Kom å Cirkla, ca 40 minuter

Passar dig som vill ha en allsidig & effektiv träning i grupp. Ett pass med mycket energi & glädje. Du blandar styrketräning i enkla maskiner med kondition/pulshöjande enkla rörelser med hjälp av stepbrädor.

Kom å Cirkla Puls, ca 40 minuter

Passar dig som vill ha en allsidig & effektiv träning i grupp. Ett pass med lite mer fokus på kondition/pulshöjande rörelser med hjälp av stepbrädor å  styrkemaskiner.

Kom å Cirkla Styrka, ca 40 minuter

Passar dig som vill ha en allsidig & effektiv träning i grupp. Ett pass med lite mer fokus på Styrketräning med hjälp av gummiband/hantlar å styrkemaskiner. (Cirkelträning)

 

 

Kom å Cirkla Mage, ca 40 minuter

Passar dig som har tränat ett tag och vet grunderna i "utgångspositionen" å skillnaden mellan inre & yttre mag/ryggmuskler för att på ett så bra sätt som möjligt tillgodogöra dig övningarna. Du jobbar med din egen kropp som belastning i ett lite snabbare tempo men du jobbar även här med styrkemaskinerna.

Kom å Cirkla Baksida, ca 40 minuter

Passar dig som har tränat ett tag och vet grunderna i "utgångspositionen" å skillnaden mellan inre & yttre mag/ryggmuskler för att på ett så bra sätt som möjligt tillgodogöra dig övningarna även för baksidan. Du jobbar med din egen kropp som belastning i ett lite snabbare tempo men du jobbar även här med styrkemaskinerna. 

Schema för gruppassen, klicka här