Kontakt Boka pass Inspiration

Coreglädje

 

 

Coreglädje Bas, 50 minuter

Passar dig som tex. vill komma igång med din träning från grunden, orka med mer i din vardag/jobbet, har fött barn, vill ha en välmående kropp å vill förebygga skador. Jag rekommenderar alla att starta med detta pass. Du stärker kroppens "kärna" mage/rygg, bäckenets & skuldrornas muskultrur på ett skonsamt å effektivt sätt.
Du lär dig bygga en stabil kropp med bra hållning å balans som hjälper dig att klara av vardagen bättre.

Passet utförs till stor del med pilatesboll, träskaft å på matta med din egen kropp som belastning.

Coreglädje Steg 1, 50 minuter

Passar dig som har gått Coreglädje Bas och vill stegra din rörlighet och balansträning ytterligare. 
Hur stor påverkan har dina fötter i vardagslivet?

Passet utförs till stor del med träskaft, stepbräda å pilatesboll med din egen kropp som belastning.

Coreglädje Redskap, 50 minuter

Passar dig som vill ha lite mer utmaning. Det är för dig en stor fördel att du har varit med på Coreglädje Bas minst ett par tre gånger innan.
Du tränar corestabilitet å styrka i mage/rygg, bäckenet & skuldrornas muskulatur på ett roligt, effektivt å skonsamt sätt med hjälp av olika redskap.

Passet utförs i cirkelform med bl.a din egen kropp som belastning.

 

Schema för gruppass, klicka här

Hört från medlem

"Jag är en person som vill och är van att träna hårt, snabbt och tufft för att det ska kännas att jag har tränat. Jag förstår idag att varierad träning och med olika  tempo i, är det bästa för mig i mitt yrke och som cyklist. Med bla coreglädjepassen har jag fått kunskap om hur jag ska träna kroppen och jag har byggt upp en enorm styrka i dom inre mage och ryggmusklerna vilket jag märker på olika sätt i min vardag och även när jag sitter på cykeln. Detta har även lett till bra resultat individuellt i tävlingar jag kört. Jag känner mig starkare i hela kroppen idag och jag känner mig inte lika sliten i kroppen längre och så har jag även roligt på gruppassen."

//medlem sedan december 2016, 50+